Autor Wiadomość
Reactor
PostWysłany: Śro 17:28, 14 Wrz 2011    Temat postu: ????

Nie chce być nie uprzejmy i nie odbierz tego źle forum fajne oczywiście!!! Przydałyby się nowe działy itd. ale te wasze NEWSY typu kopiuj wklej to zabawa dzieci neo tylko debile tak robią jak nie umieją pisać. Jak już tak chcecie to forum to interesujcie się tym oglądajcie różne programy typu Hyper itp. a nie kopiuj wklej to żałosne mam nadzieje że to wam coś pomoże.Do zobaczenia



REACTOR
everdark
PostWysłany: Nie 12:41, 04 Gru 2005    Temat postu: Tony Hawk's American Wasteland



Konsolowcy mogą już śmigać wraz z Tońkiem Jastrzębiem po drogach i bezdrożach Stanów Zjednoczonych. Nas, pecetowców, czeka przymusowy urlop. Na trasę wyruszymy dopiero za kilka tygodni, kiedy firma Aspyr Media otrzaska się z trudami konwersji. Nie narzekam jednak - w przeszłości zdarzało się już, że kolejne odsłony popularnej serii w ogóle nie docierały do świata blaszaków.


Pomysł na grę wciąż ewoluuje. Stary, dobry Tony Hawk's Pro Skater był grą sportową, polegającą przede wszystkim na wykonywaniu tricków. Owszem, na zlecenie, w konkretnych skateparkach, z misjami i zadaniami pobocznymi, jednak czysta zabawa w grindowanie brała górę nad wszelkiej maści ozdobnikami. Tony Hawk's American Wasteland ląduje nieoczekiwanie blisko Grand Theft Auto: San Andreas. Oczywiście bohater nie zamienia się w płatnego mordercę, bambra walczącego z policją przy pomocy obrzyna i rozpędzonego samochodu. Program pozostaje sportową zręcznościówką z dość pokojowym przesłaniem, tyle że gracz otrzymuje swobodę, o jakiej dotąd mógł jedynie marzyć.

Świat podzielony na etapy, sektory, miasta, pola skejtowe czy skateparki przestaje właściwie istnieć. Człowiek wskakuje na deskę i rusza w teren. Ma przed sobą sporą część Los Angeles, w tym takie dzielnice, jak Santa Monica, Hollywood, East L.A. czy DownTown. Miejsca te oczywiście nie zostały odtworzone z dbałością o każdy szczegół. Postarano się o punkty
charakterystyczne, najbardziej znane budynki i ulice, ale całą resztę miejscówek przycięto tak, by możliwie skutecznie dopieszczały fanów ekwilibrystyki. Zabawa rozpoczyna się od wyboru postaci i deski. Autorzy dają do dyspozycji niewiele modeli, w dodatku te podstawowe są raczej tanie i proste. Na szczęście gracz może sobie dokupić markowe akcesoria, części zapasowe czy całe deski, a także różnego rodzaju ciuszki. Kasę zarabia, wykonując tricki, popisując się przed miejscowymi skejtami i rywalizując z najlepszymi. Ten element gry rozwiązano dość podobnie do tego, co było niegdyś. Zmieniło się leciutko sterowanie, przybyły nowe animacje i zachowania, poprawiono wall-flipy, kick-flipy i grindingi, ale generalnie to ten sam stary, dobry Tony Hawk.


Gra oferuje dużo większe możliwości niż wcześniejsze odsłony. W Tony Hawk's American Wasteland możesz na przykład zbudować własny skatepark, i to nie w edytorze, poza grą, ale podczas zabawy! Wcześniej jednak musisz zarobić na wszystkie dostępne w nim atrakcje, rynny, half-pipe'y, itd. Prócz tego w grze możesz się natknąć na tłum znanych skaterów, masę tak zwanych easter-eggów (czyli jajec i mrugnięć okiem), a także rowerek BMX, na którym również da się poszaleć. Model jazdy na nim jest naprawdę głęboki i ciekawy - to nie jest bajer wrzucony na chybcika w świat gry, a prawdziwy, potężny feature. Niektóre fragmenty gry da się przejechać wyłącznie na nim!

Do tego oczywiście należy dorzucić fajną grafikę, świetny, licencjonowany soundtrack i mnóstwo innych atrakcji. Tony Hawk's American Wasteland prezentuje się nie gorzej niż poprzednie odsłony serii. Ja już nie mogę się doczekać premiery... I tylko polska cena może mnie niemiło zaskoczyć.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group